Любопитно
3 водещи показатели за гласовото търсене
„Търсене чрез говорене“, тази тенденция расте за 2020г. Все повече хора започват да се възползват от гласовите команди като Siri и Alexa. В забързаното ежедневие голяма част от хората са навън, работейки, тичайки от едно място на друго, така гласовото съобщение се оказва бърза и лесна опция.
Гласовото търсене води всички показатели по:
Скорост: Търсете с глас е 3 пъти по-бързо от традиционното писане. Така бързо можем да напишем нашия отговор, коментар, статия или блог, без да губим излишно време в писане на клавиатура.
Улеснение: Вече не е нужно да пишете и цялото ви внимание да е заето с това. Докато говорите, можете да вършите няколко неща едновременно.
Мобилност: Гласовото търсене работи идеално с мобилни устройства, тоест ние навсякъде можем да се възползваме от него.
Гласът не се използва вече само за търсения. Чрез гласовите команди можем да включим високоговорители, да записваме бележки по време на срещи или да напишем дълъг текст.
Гласовите асистенти вече реагират по-конкретно, тъй като версиите се подобряват. Например Аlexa има над 30 000 хил. развити умения и продължава да се развива. Гласовите заявления започват да идентифицират команди по-близко до разговорната реч, същото време изкуствения интелект продължава да става по-умен, така броят на допуснатите грешки от гласово търсене се намалява значително.
Все повече брандове започват да включват гласови търсения като част от своята дигитална маркетингова стратегия. Те трябва да се впишат и надминат конкуренцията, затова прилагат нови трикове и следват новите тенденции.
Спрямо изброените показатели по-горе става ясно, че гласовото търсене навлиза с бързи темпове в живота ни било то на работа, вкъщи или дори на улицата. Съвременните маркетолози осъзнават важността от използването на по-неформално съдържание, за достигане до по-голям брой аудитория. Затова те започват да търсят начини да включват гласови търсения за своя бранд, за да бъде на пазара конкурентоспособен.